מרכזייה בענן גם בסלולר
- כל שרותי המרכזיה ללא אפליקציה וללא תלות בסוג המכשיר.
- שיחה יוצאת או נכנסת לנייד מוקלטת ומתועדת.
- ניתן להחליף את זיהוי הנייד בזיהוי המשרד ולהפך.
- השירות מאפשר להעביר שיחה ולחייג גם מספרי שלוחות בצורה פנימית.
- השירות מאפשר לאנשי המשרד לראות על גבי הטלפונים השולחנים שהנייד נמצא בשיחה !
הקשת קוד שמכניסה את הטלפון למצב פגישה . לקוח שיחייג ישמע "המנוי בפגישה…. " תהיה לו אופציה לעבור לשירותי המשרד , לשלוח SMS או הודעה קולית או בכל זאת להפריע במידה וזה דחוף
פתרון בסלולר
שירותי הסלולר כוללים: שיחות ללא הגבלה(3000 דק' שיחה יוצאת), SMS, 40G גלישה.
ברגע שניידנו אלינו אין תשלום לחברה הסלולרית אליה הייתם מנויים. השרות ניתן במלואו דרכנו.
התהליך הוא פשוט, שולחים אליכם סים, מניידים ומחליפים את הסים.
אתם ממשיכים עם המספר הקיים, שום דבר לא משתנה.
מי אנחנו
חברת עמית תקשורת
חברת עמית תקשורת הקמה בשנת 2012 על ידי עמית רוזנברג כדי לספק פתרון מקיף לעסקים בתחום התקשורת. מהייעוץ שלפני הקניה, דרך המכירה וההתקנה של מוצרי התקשורת ועד לתמיכה וליווי לאורך חיי המוצר. כל פתרונות התקשורת תחת גג אחד. בהובלת איש מקצוע מומחה.
חברת עמית תקשורת מתמחה במרכזיות ענן, יש לנו מספר פתרונות כלל פתרון ע"ג רשת הסלולר.
למה לבחור בנו
סיבה 1
הערכת הצרכים העסקיים: הבנת הדרישות הספציפיות של החברה ותכנון פתרון מרכזי מתאים לצרכים שלכם.
סיבה 2
סיוע בהטמעה: סיוע לעסקים לעבור ממערכות הטלפון הקיימות שלהם לפתרון מבוסס ענן, כולל העברת מספרי טלפון והבטחת מעבר חלק ללא שיבושים.
סיבה 3
אינטגרציה עם תשתית קיימת: שילוב מרכזית הענן עם כלי תקשורת ומערכות אחרות, כגון תוכנות CRM, דואר אלקטרוני ופלטפורמות שיתוף פעולה.
סיבה 4
הדרכה ותמיכה: מתן הדרכה לעובדים כיצד להשתמש במערכת החדשה ביעילות והצעת תמיכה טכנית שוטפת לטיפול בכל בעיה או דאגה.