מערכת *Avaya IP Office™* מציעה סוגים שונים של רישיונות, שמותאמים לצרכים שונים של העובדים בארגון, מה שמאפשר לעסקים להתאים את רמת השימוש והפונקציות למגוון תפקידים ודרישות. הנה פירוט על סוגי הרישיונות והיכולות שהם מציעים:

 

  • סוגי רישיונות משתמשים ב-Avaya IP Office™:

 

  1. Basic User (משתמש בסיסי)

   מיועד למשתמשים בעלי דרישות טלפוניה בסיסיות בלבד.

   – כולל תכונות טלפון כמו חיוג, ניהול שיחות, החזקה, העברה וחיוג בלחיצה.

   – גישה לתא קולי בסיסי ולשירותים פשוטים לניהול שיחות דרך הטלפון בלבד.

  

  1. Office Worker (עובד משרדי)

   מתאים לעובדים הזקוקים לשירותים נוספים כמו שיתוף פעולה והודעות מידיות במשרד.

   – מאפשר גישה לפורטל מבוסס רשת (Avaya one-X® Portal) לניהול שיחות בצורה קלה ואינטואיטיבית, כולל יכולות קביעת כנסים וניהול אנשי קשר.

   – כולל אינטגרציה עם Outlook ו-Lync של מיקרוסופט, Salesforce ו-Google Talk.

   – כולל אפשרויות תא קולי מתקדמות כמו שילוב הודעות קוליות עם מייל ושמירת הודעות ב-Exchange.

 

  1. Power User (משתמש מתקדם)

   מיועד למשתמשים הזקוקים ליכולות מלאות לעבודה ניידת, בעיקר מחוץ למשרד.

   – גישה לכלים לשיתוף פעולה מרחוק ולתכונות מתקדמות כמו Avaya Equinox, שמאפשרת ניהול שיחות קוליות, הודעות, ווידאו מכל מכשיר.

   – תמיכה בניהול כנסים וניהול יומנים מתוך פורטל מבוסס רשת.

   – אינטגרציה מלאה עם יישומים עסקיים כמו Outlook, Salesforce, Google Talk ומערכות אחרות.

   – אפשרות להפוך את הטלפון הביתי לטלפון משרדי, כך שניתן לקבל ולהוציא שיחות מהמשרד מרחוק.

 

  • רישיונות נוספים לארגונים גדולים (למהדורות Server ו-Select)

 

עבור עסקים גדולים או רשתות מרובות סניפים, רישיונות מתקדמים כמו *Office Worker* ו-*Power User* זמינים ב-IP Office Server Edition ו-IP Office Select Edition, ומאפשרים התאמה אישית לכל עובד לפי הצרכים הספציפיים שלו:

 

– מנהל רשת ואדמיניסטרטור: רישיונות אלו כוללים יכולות ניהול ואבטחה מתקדמות כמו אינטגרציה עם Active Directory, ניהול מרכזי דרך ממשק רשת, ותמיכה ברמות שרידות גבוהות.

 

– Contact Center Agent (נציג במוקד שירות) 

  רישיון למוקדים שמאפשר לנציגים לגשת לכלי ניהול שיחות רב-ערוציים (כגון דוא"ל, צ'אט ושיחות וידאו), כולל דיווח מתקדם ומעקב אחר ביצועים.

 

  • התאמה לאופי העובדים ולצרכי הארגון

 

בזכות המגוון הרחב של רישיונות ויכולות, מערכת Avaya IP Office™ מאפשרת להעניק לכל עובד את הפונקציות שהוא באמת צריך ולא לשלם על רישיונות יקרים שאינם בשימוש. בנוסף, הגמישות ברישיונות מאפשרת לעסקים לגדול ולהתאים את הפתרון תוך כדי התפתחותם.

 

שאלו אותנו לגבי פתרונות לעסק שלכם